Over jou?....Ook weer zo moeilijk, Als je je kan vinden in bovenvermeld is je interesse welkom, maar ik accepteer een ieder zoals hij is. Het enige wat super belangrijk is voor mij is dat je eerlijk bent. Want eerlijkheid is mijn motto
Gewoon jezelf zijn is natuurlijk altijd het beste, wees open, liefdevol en de lieve man die je bent. Je hebt al een mooi leven achter je waarin je veel hebt meegemaakt. Nu is het belangrijk om gewoon te gaan genieten, mooie reisjes te maken, lekker op het strand naar de ondergaande zon te kijken, heerlijk
je staat open voor mijn levensvisie en doet het niet af als hocus pocus of hekserij. Ik sta ook open voor jouw levensvisie en wie weet kunnen die wel heel goed samen gaan.