Ik ben kinderloos, maar zou er geen moeite mee hebben als jij kinderen hebt. Misschien heb je zelfs nog wel een kinderwens...dat zou prachtig zijn. maar niet HET belangrijkste hoor. Met zijn tweetjes is het ook gezellig.
Ik zoek een echte vriend om mee te schrijven (in 1e instantie.) Zoals uit mijn omschrijving blijkt, ben ik redelijk zelfstandig en stel op prijs als ook de man die op mij reageert, dat ook is. Ben "thuis" in alle milieus, weet me te gedragen en aan te passen aan situaties. Luister liever dan dat
Gewoon jezelf zijn is natuurlijk altijd het beste, wees open, liefdevol en de lieve man die je bent. Je hebt al een mooi leven achter je waarin je veel hebt meegemaakt. Nu is het belangrijk om gewoon te gaan genieten, mooie reisjes te maken, lekker op het strand naar de ondergaande zon te kijken, heerlijk