Zoeken is wat vergezocht, maar ik kijk reikhalzend naar jou uit, de man die me laat lachen, mooi laat zijn en er voor in is om midden in het leven te springen, en maar te zien wanneer we weer landen, als we al ooit landen.
Iemand die ook van reizen houdt of van een tochtje door de natuur, of een dagje of weekendje weg. Een eerlijke man, ik wil niet al uw tijd maar ik zou wel graag de leuke dingen met u willen doen. Roken en drinken vind ik ook niet erg. Verder gewoon een leuke man, waarvan ik wat gezelschap zoek.
Ik ben op zoek (niet wanhopig) naar een leuke eerlijke, spontane maatje, ik daag je uit om te reageren en je krijgt altijd antwoord!!! Wil jij reageren????