Hey, ik zoek een leuk stel, ik ben zelf bi, heb een lat relatie maar helaas loopt die momenteel niet echt lekker. Nu zou ik wel heel erg graag eens iets ondernemen met een leuk stel. Maar ook vrouwen en mannen alleen mogen reageren hoor, want wie weet hebben we een leuke klik toch?!
Ik ben op zoek (niet wanhopig) naar een leuke eerlijke, spontane maatje, ik daag je uit om te reageren en je krijgt altijd antwoord!!! Wil jij reageren????
Iemand die ook van reizen houdt of van een tochtje door de natuur, of een dagje of weekendje weg. Een eerlijke man, ik wil niet al uw tijd maar ik zou wel graag de leuke dingen met u willen doen. Roken en drinken vind ik ook niet erg. Verder gewoon een leuke man, waarvan ik wat gezelschap zoek.