Ik zou t leuk vinden weer iemand tegen te komen met wie je " die speciale klik " hebt, lekker verliefd te worden,af en toe samen wat leuks ondernemen en weer iets moois op te bouwen. Eerlijkheid en respect vind ik heel belangrijk. Ben jij een vlot type , eerlijk , open en positief ingesteld, reageer dan en wie weet wat er van komt...
je bent thuis in de politiek ik houd van een goede discussie. je bent duurzaam en je houd rekening met het milieu. dan mag je een poging doen voor een kennismaking.
Jij bent een leuke en sympathieke man die zelf ook op zoek is naar gezelschap. Lekker samen wandelen, een kopje koffie drinken of er op uit. Echt dingen delen en iets serieus met elkaar opbouwen. Daarbij speelt leeftijd geen rol. Zou dat iets voor jou zijn?