Ik zoek een aantrekkelijke, intelligente en betrouwbare man die net als ik nog een jeugdige uitstraling bezit en die sportief is en midden in het leven staat. (Je mag dus ook iets jonger zijn) Humor vind ik belangrijk. Herken jij je hierin dan hoop ik graag wat van je te horen. P.s. ik vind het prima om bij "geen interesse", een bijpassend berichtje te ontvangen. Lekker duidelijk toch?
Ik hoop dat je het leuk vind om samen met mij fijne gesprekken te voeren, ons ervaringen van het leven te delen, en vriendschap zou echt prachtig zijn. Ik ga dan ook verder niet zeggen wat ik verwacht, het enige is dat ik het geweldig zou vinden om in contact te komen.