Jij ziet mij toch zeker wel staan, of hebt in ieder geval enigzins interesse in mij? Gewoon voor een leuke date, geen verplichtingen! We kunnen het vast wel gezellig maken samen, geef het een kans, meer vraag ik niet!
Hellupp, 63 jaar · Nederhasselt
Hoe zit dat bij jou? Ook alleen, weduwnaar, gescheiden? Je kent het wel, elke avond alleen, elke dag alleen. Het houdt niet op, en het leven gaat aan je neus voorbij. Daar kunnen we nog wat aandoen, we zijn nooit te oud voor leuk gezelschap toch? Laat je een berichtje achter.
Sweetoman54, 63 jaar · Tollembeek
Je moet me bij kunnen houden want ik ben nog erg actief. Ik wil dat je wat tijd met me doorbrengt. Als je dat doet, weet ik zeker dat we veel dingen samen kunnen doen. Ga je me een bericht sturen?
Naatje6603, 51 jaar · Aartrijke
Je vindt het geen probleem om het safe te doen, je zoekt geen vaste relatie maar ziet een vriendin met voordelen wel zitten.
Oma's in de chatbox
GrootmamaGerrie, 75 jaar · Breda
♥ Noord-Brabant
♥ Ik heb gekleurd haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een gezet lichaam
GrootmamaGerrie is op zoek naar:
Ben je ook op leeftijd en heb je dit fenomeen ook net als ik ontdekt om in contact te komen met anderen dan moeten we dat misschien samen eens doen? We kunnen dan misschien beide wijzer worden over deze moderne tijd?
Dit profiel heb ik voor mezelf aangemaakt. De meeste mannen die ik ken, ken ik zo goed dat het bijna saai begint te worden. Tijd voor nieuwe ontmoetingen!
Je moet wel van sex houden en weten hoe je een vrouw moet behandelen. Ik hou wel van een knuffelbeer die me lekker stevig vast kan pakken. Ben jij het alleen zijn ook zat en weer je dat de zon weer gaat schijnen in je leven? Neem dan snel contact met me op en dan zien we wel hoe het gaat lopen toch?
Een leuke charmante man, met een goede achtergrond, dat wil zeggen: U heeft uwe zaken goed op orde, privé zowel zakelijk. Eerlijk en oprecht, ik ben eens eerder bedrogen in mijn vorige relatie en wil dan liever niet weer zoiets meemaken. Vrolijk en positief, want het leven is veel te kort om boos
Je bent een eerlijke man met het hart op de juiste plek. Ik kan hier nu wel een heel wensen lijstje opmaken, maar ik ontdek je liever in leven de lijve.
Je hoeft geen geweldige mooie man te zijn, als je maar lief bent. En tijd voor me hebben. Ik vind het niet erg als je ook iemand anders ziet, als je er maar voor me bent.