Dit geile 52-jarige meisje uit Amstelhoek wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 65 Alli een email en spreek iets met haar af!
65 Alli, 52 jaar · Amstelhoek
♥ Utrecht
♥ Ik heb blond haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een slank lichaam
65 Alli is op zoek naar: Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Stuur een berichtje aan 65 Alli Meteen sexdaten met 65 Alli Afspreken
Ook deze rijpe oma's uit Utrecht zijn nog op zoek naar dating
Illusie, 77 jaar · Breukelen
♥ Utrecht ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Ik zoek een man voor wie ik lekker koken kan, die gezellig is en interessant.
Zend
Degeilerd, 85 jaar · Zeist
♥ Utrecht ♥ Donkerblond haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Volgt
Zend
Nieuwegein70, 72 jaar · Nieuwegein
♥ Utrecht ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Vertel jij het me maar...
Zend
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Rozolia, 72 jaar · Antwerpen
Tja nu ben ik hier en heb ik het voor het zeggen...en dan weet ik niet zo goed wat mijn criteria zijn. Verzorgd, de nodige levenslessen
Effenaargeffen, 74 jaar · Geffen
Het leven is voor mij een grote reis, waarin ik mensen en situaties tegenkom, die mij iets te vertellen hebben en me er bewust
Mimi2194707, 70 jaar · Aalst
Een leuke man die het leven weer aanvulling geeft. Een man die nog genoeg energie heeft en die niet alleen maar thuis wil zitten.
Nieuwsgierigik, 80 jaar · Noordwijk
Een charmante man met een vleugje romantiek. Iemand die ook aangenaam gezelschap zoekt en verder vanzelf ziet hoe het loopt.
Siempje, 72 jaar · Aarschot
Ik zou graag gezellige mensen leren kennen om leuke dingen te ondernemen.
MegaSaga, 72 jaar · Mortsel
Ik zoek een lieve, gezellige man. (tussen 52 en 70). Iemand die zich zeker kan onthouden van meerdere vrouwen in een liefdesrelatie,
Bruisendleven, 75 jaar · Arnhem
Ik zoek een maatje waarmee ik kan lachen en huilen en leuke dingen zoals vakantie een terrasje pikken enz enz kan doen
Pinsky, 84 jaar · Maastricht
Ik zoek een partner waar ik nog gezellige uurtjes mee kan doorbrengen.