Gratis Aanmelden

Meisje 65 Alli (52) uit Amstelhoek wil man

Dit geile 52-jarige meisje uit Amstelhoek wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 65 Alli een email en spreek iets met haar af!

Home » Utrecht » 70-100 » 65 Alli
65 Alli, 52 jaar · Amstelhoek

♥  Utrecht
♥  Ik heb blond haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

65 Alli is op zoek naar:

Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.

Stuur een berichtje aan 65 Alli

Zend

Meteen sexdaten met 65 Alli

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Utrecht zijn nog op zoek naar dating

Evelynee, 72 jaar · Leusden
♥ Utrecht ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik hoop snel eens iemand serieus te leren kennen, want vind toch dat het tijd wordt om eens een echte lieve knuffelbeer tegen te komen. Wel hoop ik dat je er verzorgd uitziet en hygiënisch bent.
Zend
Gewoondoorgaan, 70 jaar · Lage Vuursche
♥ Utrecht ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ik ben opzoek naar een maatje om samen gezellig iets te doen. Ik zoek een rustige man die net als ik van het leven houd.
Zend
Jantjesbloem, 70 jaar · Rhenen
♥ Utrecht ♥ Grijs haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Ik zoek een leuke heer om mee in gezelschap te zijn, ik vind het leuk om met iemand er op uit te gaan. Zoals te gaan wandelen of naar de bingo. We kunnen dan zelfs ook een kopje thee bij de buren doen. Ik wil gewoon iemand om mij heen hebben, zodat ik mij minder eenzaam voel.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Deventerkoekske, 72 jaar · Deventer
Energiek en positief, warm en liefdevol. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Als jij die eigenschappen herkent hoor ik graag
Trotsedame, 70 jaar · Hasselt
Misschien vind jij het ook wel leuk met een single dame als ik in contact te komen, heb je wat mooie verhalen te vertellen en
NieuweIk, 73 jaar · Mechelen
U bent vrij en blij. Wil niet gebonden zijn maar loopt wel met de tijd mee. Seks is waar u vaak aan denkt en graag wilt doen. Maar
Hoiikbenjoy, 71 jaar · Denekamp
Je bent nog actief je houd van zingen of koor, tv kijken, klaver jassen en eens gezellig uit eten of een goede fles wijn open
Mevrouwtje, 81 jaar · Maasmechelen
Natuurlijk hoef jij geen pietje precies te zijn. Maar ik wil wel de nodige hygiëne en discretie. Daarnaast iemand die
AliceB, 73 jaar · Peer
Samen leuke dingen ondernemen en genieten van elkaars gezelschap, daar ben je ook naar op zoek. Een man van mijn leeftijd,
SimoneH, 70 jaar · Duisburg
U bent een warme man en zou graag de liefde willen bedrijven, met een passionele vrouw.
AnkieDeB, 70 jaar · Baardegem
Ik ben op zoek naar een leuke spontane gezellige man voor een vaste relatie. Ik hou van een huiselijke sfeer en doe graag dingen