Je houdt van losse relaties en je vindt het niet erg om mijn rebound date te zijn. Dat betekent dat ik het niet erg vind als je momenteel in een relatie bent. Wat belangrijk is, is dat je weet hoe je me comfortabel moet laten voelen als t we samen gaan zijn.
Een warme persoonlijkheid. Het is niet zo dat ik iemand nodig heb die voor me zorgt maar vind een zorgzaam persoon wel fijn. Iemand die een beetje met de tijd mee is gegaan en niet de hele dag binnen wilt zitten, te wachten tot er iets gebeurt.
Ik weet het niet zo goed hoe jij zou moeten zijn. Misschien iets vlotter in het praten dan ik zelf ben. Wel iemand die niet rookt en die ook van de natuur houdt.