Je houdt van losse relaties en je vindt het niet erg om mijn rebound date te zijn. Dat betekent dat ik het niet erg vind als je momenteel in een relatie bent. Wat belangrijk is, is dat je weet hoe je me comfortabel moet laten voelen als t we samen gaan zijn.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn en op onze leeftijd is het dat ook niet meer. We denken anders over bepaalde zaken dan die jonkies door alles wat we hebben meegemaakt maar ook omdat we heel goed beseffen dat we niet het eeuwige leven hebben en dat is oke. Misschien kunnen even we even gezellig kletsen
Bij de fitness zie ik een hoop leuke mannen en vooral ook mooie mannen, precies wat ik zelf ook zou willen hebben, het punt is alleen dat ze zo een 30 tot 40 jaar te jong zijn. Dus ik hoop hier een goed uitziende man te treffen met een mooi lichaam van 55+
Lieve en rustige man die positief in het leven staat. Die er ook nog aan wilt werken om een mooie toekomst tegemoet te gaan met mij. Huiselijk van aard en die genegenheid kan tonen.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Boemeltje1934, 83 jaar · Nederweert
Een leuke man die mij gezelschap kan geven, en wie weet klikt het zo super goed dat we een goede band op kunnen bouwen. Ik hou
Leoniewilwel, 72 jaar · Zierikzee
kom jij mij ook verwennen?
Verjaren, 86 jaar · Berghem
Aangename man, die meer een lach heeft als een boze blik
Bernad, 72 jaar · Venlo
In eerste instantie op zoek naar vriendschap, dat natuurlijk in eerste plaats maar zouden jij en ik elkaar echt leuk vinden
Mooielelie, 74 jaar · Mechelen
Jij bent een lieverd die ook alles goed geregeld heeft en zijn eigen leven heeft. Toch snap jij wat ik bedoel en knaagt er soms
Melanie4409, 72 jaar · Amsterdam
Mannen die samenwonen of getrouwd zijn mogen mij overslaan, ik wil het gezellig houden haha. Ik vind een man met humor en een
Brgitteh, 71 jaar · IJsselstein
Je mag je vrij voelen om me te mailen als je een bericht wilt sturen. Je mag zeker wel een antwoord van me verwachten. Ik hoop
Paramaribo, 70 jaar · Rotterdam
Je bent single ! want ik wil niet stoken in een goede huwelijk of zo. Je houd van reizen en de zon. En je vind het heerlijk om dan