Een lieve vriendin wil je en denk dan aan mij. Ik ben vrolijk en gezellig en als jij dat ook bent zijn wij misschien de beroemde match. We kunnen altijd een gokje wagen vind ik. Ik ben trouwens niet kritisch qua uiterlijk. Ik ben zelf immers ook niet perfect (op de foto zie je het niet, maar ik heb een spierziekte en soms afhankelijk van een rolstoel)
Jij houd ook van je werk of je leven zoals je die ingedeeld hebt. Je bent niet mensen schuw en helpt graag andere mensen. Jij kan een stukje kritiek wel waarderen en doet daar ook echt wat mee. Verder ben je spontaan en weet jij altijd wel een beetje de lol er in te houden.
Ik mis eigenlijk iemand om dat alles mee te doen en dat wij misschien nog een leuke reis zouden kunnen maken. Ik heb nog niet alle uithoeken van de wereld gezien en ik hoop misschien ook dat ik iemand zou kunnen vinden dat ook van reizen houdt. Ik zoek een maatje, een echte vriend en misschien wordt dat wel wat