Een lieve vriendin wil je en denk dan aan mij. Ik ben vrolijk en gezellig en als jij dat ook bent zijn wij misschien de beroemde match. We kunnen altijd een gokje wagen vind ik. Ik ben trouwens niet kritisch qua uiterlijk. Ik ben zelf immers ook niet perfect (op de foto zie je het niet, maar ik heb een spierziekte en soms afhankelijk van een rolstoel)
Lieve en rustige man die positief in het leven staat. Die er ook nog aan wilt werken om een mooie toekomst tegemoet te gaan met mij. Huiselijk van aard en die genegenheid kan tonen.
Een warme persoonlijkheid. Het is niet zo dat ik iemand nodig heb die voor me zorgt maar vind een zorgzaam persoon wel fijn. Iemand die een beetje met de tijd mee is gegaan en niet de hele dag binnen wilt zitten, te wachten tot er iets gebeurt.