Een man om een innige band mee op te bouwen. Je woont zelfstandig en kunt af en toe afspreken. Je vindt het fijn om in mijn gezelschap te vertoeven en je houdt van lekker eten.
Zoals ik als zei is leeftijd maar een getal , en bent u ouder of jonger dan mijn voorkeur gewon reageren als u mij leuk vind. Alleen niet te jong, als ik uw oma had kunnen zijn dan is dat wel weer het andere uiterste. Ik heb geen voorkeuren voor uiterlijk, alleen afstand is voor mij wat moeilijker, Mijn auto is
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn en op onze leeftijd is het dat ook niet meer. We denken anders over bepaalde zaken dan die jonkies door alles wat we hebben meegemaakt maar ook omdat we heel goed beseffen dat we niet het eeuwige leven hebben en dat is oke. Misschien kunnen even we even gezellig kletsen