Ben jij avontuurlijk? Iemand die me een beetje durft te pushen om iets aan te durven, me net over die streep duw en dat tikkeltje moed geeft om de sprong in het onbekende te maken? Zowel letterlijk als figuurlijk. Heb je zelf ook nog leuke ideetjes dan hou ik me warm aanbevolen, wel iets avontuurlijk en gedurfd.
Natuurlijk ligt jouw leeftijd niet te ver van die van mij af, daar zou ik me niet fijn bij voelen. Je bent nog lekker energiek, gaat nog wandelingen maken, lekker fietsen, ritjes met de auto, dagtripjes naar andere landen toe noem het maar op. Ik kan met je lachen en met je huilen, over van alles en nog wat kletsen
Jij houd ook van je werk of je leven zoals je die ingedeeld hebt. Je bent niet mensen schuw en helpt graag andere mensen. Jij kan een stukje kritiek wel waarderen en doet daar ook echt wat mee. Verder ben je spontaan en weet jij altijd wel een beetje de lol er in te houden.
Bij de fitness zie ik een hoop leuke mannen en vooral ook mooie mannen, precies wat ik zelf ook zou willen hebben, het punt is alleen dat ze zo een 30 tot 40 jaar te jong zijn. Dus ik hoop hier een goed uitziende man te treffen met een mooi lichaam van 55+
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Marietteha, 73 jaar · s-Heerenberg
Ik zoek een gezellige spontane man die lekker van het leven geniet. Iemand met wie ik kan lachen, huilen en met wie ik veel seks
Hoogtepuntje, 70 jaar · Hallaar
In iedere relatie die ik heb gehad met een man kwam op ten duur de zin "het gaat niet meer tussen ons, het is over".
Gbrlle1947, 70 jaar · Baarle-Hertog
Iemand die net als mij nog wat jaren samen wilt door brengen. Een man die ook wel wat romantisch is, een man waar ik mee kan kletsen
Nieuwegein70, 72 jaar · Nieuwegein
Vertel jij het me maar...
MegaSaga, 72 jaar · Mortsel
Ik zoek een lieve, gezellige man. (tussen 52 en 70). Iemand die zich zeker kan onthouden van meerdere vrouwen in een liefdesrelatie,
Afgeleid, 70 jaar · Borgerhout
Een gezellige vrolijke man die in is voor een babbeltje over de mail. Ook kinderen en of kleinkinderen heeft Je zou het prettig
Kiyo, 74 jaar · Everbeek
je bent thuis in de politiek ik houd van een goede discussie. je bent duurzaam en je houd rekening met het milieu. dan mag je
Brabantsmeiske, 71 jaar · Hilvarenbeek
Een vriendelijke man met een goed en eerlijk karakter met oog voor het innerlijke van de medemens want ik moet het niet van