Om even niet in een herhaling of in een standaard te vallen gewoon een leuke man. Iemand met een eigen wil die niet te hard van stapel loopt en zijn koffer bij me neer gaat zetten in een paar dagen. Maar degene die zich aangesproken voelt en wil reageren. Vol ideeen is en zeker een persoon kan en durft te nemen zoals diegene is. Durf je dit allemaal aan dan hoop ik van je te gaan horen.
Ik ben op zoek naar een gezellig maatje, die met mij door dik en dun wil gaan. Iemand die van lezen houd, een goed gevoel voor humor heeft, eerlijk, betrouwbaar, iemand die een vrouw goed weet te vermaken. Het gezellig vind om samen uit eten te gaan, naar het theater, maar het niet vervelend vind om gezellig
Ik vind dat heel moeilijk te omschrijven, zeker qua uiterlijk omdat ik echt naar de binnenkant van iemand kijk. Dat is uiteindelijk het belangrijkste toch? Hoop dat je bij mij daar ook naar kunt kijken, want een man die alleen naar het innerlijk kijkt, dat past niet bij mij. Verder hou je wel van reizen,